پرسپولیس زلزله
  • مدافع جدید پرسپولیس در گفت و گو با فارس: نوید روزهای خوبی را به هواداران می‌دهم/ از رقابت هراسی ندارم
  • خبرگزاری فارس: مدافع جدید پرسپولیس گفت: مطمئم امسال رویانیان تیم خوبی را خواهد بست و به همین دلیل نوید روزهای بسیار خوب در فصل آینده را به هواداران می‌دهم.

    محمدرضا خانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: همیشه یک پرسپولیسی بودم و همین موضوع باعث شد پس از پیشنهاد این تیم برای امضای قرارداد با سرخ‌پوشان درنگ نکنم.

    وی ادامه داد: رویانیان همه جوره به من لطف داشت. در واقع احساس کردم سردار آدم بسیار خوبی است و به همین دلیل پس از پیشنهادی که برای پیوستن به پرسپولیس به من دادند، به وی اطمینان کردم.

    مدافع جدید پرسپولیس که در تیم ملی زیر 22 ساله‌ها حضور دارد، تأکید کرد: مطمئنم امسال رویانیان تیم خوبی را خواهد بست و به همین دلیل نوید روزهای بسیار خوب در فصل آینده را به هواداران پرسپولیس می‌دهم.

    مدافع جدید پرسپولیس و فصل گذشته راه‌آهن گفت: از اینکه به تیم محبوبم پیوستم خوشحالم و به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد هواداران را بدهم.

    خانزاده با بیان اینکه از رقابت هراسی ندارم، تأکید کرد: هدفم رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس و سپس پوشیدن پیراهن تیم ملی است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهم کرد. توکلم به خداست و امیدوارم در این راه موفق باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: